Hayatta kalmak için hırsızlık yapan Annika uzun yıllar önce Bratva korumasına girmiş ve bu işleri bırakmıştır. Sırf adrenalin için arkadaşıyla birlikte bir mafyanın evinde değerli bir şeyi almaya girmiştir fakat bu tamamen bir tuzaktır. 5 yıl önce yakuza liderini soyan Annika onu karşısında görünce donup kalmıştır.
Normalde yazarını sert buluyorum bu kitabı da öyleydi fakat hafifletilmiş haliyle yazılmış ve ben bunu sevdim. Kitaplarındaki erkek karakteri ne kadar sert yazarsa karşıdaki kadını aynı sertlik ve güçlülükte yazması benim için artı olan konulardan. Kenzo sertti evet ama Annika da altında kalmadı. Güzel kitaptı seriye devam edeceğim. May ve Freya'nın hikayesini merak ediyorum.