1/10
·80 syf.··
2026 8. kitabı
·
2 saatte okudu
·
Okunma: 01 Şubat 2026 18:39
Stefan Zweig'den bir kalbin çöküşü ve bilinmeyen bir kadının mektubu kitaplarını okumuş ve çok sevmiştim. Ne yazık ki Bir Çöküşün Öyküsü bende aynı etkiyi yaratmadı. Okurken çok sıkıldım bana hiç bir şekilde hitap etmedi. psikolojik derinlik var ama anlatım fazla soğuk ve mesafeli. Bir noktadan sonra karakterin çöküşünü hissetmek yerine sadece izliyoruz. Akmadı, duygu bana geçmedi. “E tamam da şimdi ne oldu?” hissi bırakıyor. Bitince içte bir boşluk değil, yorgunluk kalıyor. Siz okudunuz mu? Ne düşünüyorsunuz kitap hakkında? Zweig'in kalemini sevenlere tavsiye ederim. Kitapla kalın.
Bir Çöküşün ÖyküsüStefan Zweig · Venedik Yayınları · 201991,9bin okunma
·
18 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.