·440 syf.··Beğendi
···Okunma: 02 Şubat 2026 12:56 Annemin uyurgezer gecelerini bitirdim, çok beğendim. İlk başta kadının yaptıkları ne kadar yanlış diye sinirlenerek okurken, sonrasında öyle sardı ki olaylar bunu yaşaması gerekiyormuş bir nedeni varmış bunların diye hak vererek okudum bitti