ÇIĞLIK ATMAK ÜZEREYİM. Bu kitapta ilk iki kitaba kıyasla daha çok Smut sahne barındırmaktadır . Sayın yazar bütün konuları işleyip hemde nasıl bu kadar akıcı yazabiliyorsun aklım almıyor. Oli artık güçlerini kullanmaktan çekinmeyi bırakıyor. Bağları aslında onun nasıl biri olduğunu anlıyor. ( Nox hariç) Oli’nin Direnişçiler tarafından kaçırılıp tekrar Silas tarafından işkence görmesiyle bağı kontrolü alır ve artık olaylar durdurulamayacak hala gelir. Yorumu kısa tutuyorum malum serinin 3. Kitabı her cümle Spoiler oluyor. SPOILERR!!!! Hem North hem Atlas’a bağlanmak mı? Kalbimi yerinden çıkacak az kaldı . Tabii North ve Gryphona aynı yatakta olması da tövbe haşa. NE DEMEK SAGE KAPILARI AÇTI yazar öyle güzel bir yerde bitirmiş ki ağzım 5 karış açık kaldı. Mükemmeldi diğer kitabı bir an önce okuyacağım.