3/10
·%41 (80/192 syf.)·
Alıntı kitabı gibiydi. Yazar aynı kelimeleri kullanarak kafada elli farklı cümle kombinasyonu kurup hepsini kağıda dökmüş. Yarısına kadar zor okudum. Kişisel gelişim desen değil, hikaye desen değil, roman desen hiç değil. Ne olduğu belirsiz bir tür yazarın ayak üstü ve üstü kapalı bir şekilde derdini, aşk ızdırabını dinliyoruz. Yani kitabı sanat yapmak için yazmadığı açık. Toplum için değil gösteriş için yazılmış bir kitaba benziyor, gösterişten kasıt yazarın ilgi çekmeye çalışması olabilir. Hep "ben" dili vardı yazdıklarında bir türlü asıl olaya odaklanamadık ki çoğu bölümde odaklanabileceğimiz bir olay da yoktu zaten. Vereceğiniz paraya yazık olur.
1000Kitap
KıyısızlarKahraman Tazeoğlu · Yediveren Yayınları · 20213,443 okunma
·
26 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.