Kapağa bakınca klasik bir köpek balığı filmi gibi geliyor ki öyle. Tek farkı ikinci dünya savaşı zamanında geçmesi. Genç askerlerin, gemileri düşman tarafından batırılıyor. Okyanusun ortasında bir salda mahsur kalıyorlar ve köpekbalığına karşı hayatta kalmak için çabalarlar.
Yormasın ama izletsin diyenler için çıtırlık film. İzlemeyi düşünenler için iyi seyirler 🙋🏻