Kitap gayet güzeldi zaten çok görüyordum filmi de çıkınca daha cok merak edip okumaya karar verdim. Kitabın dili gayet açıktı kolayca okunup bitirilebilecek bir kitap ve bazi bolumlerde elinizden birakamiyorsunuz ben iki gunde bitirdim sonu ters köşeydi beklemiyordum ama guzel bir son olmuş bence serinin devamı da var ama henuz ikinci kitaba geçmedim onu da en kısa sürede okuyacağım kesinlikle