Şu ana kadar okudugum EN İYİ kitapti diyebilirim (psikolojik gerilim türünde) okurken elinizden birakamiyorsunuz her bolumu cok heyecanli ve gerilimliydi, sonunda acayip bir ters kose var bitirdikten sonra bosluga bakabilirsiniz bir sure. Spoiler vermek istemedim o heyecani ve olaylari kendiniz cozun bence