Çıktığı zaman iç sesimin “şimdi değil”söylemini dikkate alıp,okumamıştım.İyi ki de öyle yapmışım.Çünkü o zaman ki bana hitap etmezdi.Kitaba gelirsek,yazarla sohbet ediyormuşsunuz hissiyatı veriyor.Heyecanı olmamasına rağmen okuması keyifli.Bazı sayfalarda fazla uzun anlatımı sıkmadı değil.Ancak babasına karşı hissettiği duygu durumunu okucuya güzel şekilde aktarmış. Ki..zaten kitabın büyük bölümü bu konu üzerinde işlenmiş.Uzun lafın kısası herkese hitap edecek bir kitap değil.Ben yalınlığını sevdim.Diğer kitaplarına da şans vericem