·256 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Şubat 2026 21:57 “ Öfke içinden akıp gittiğinde geriye sadece yıkım kalır. ” diyor kitapta. Konuşulanlar konuşulmayanlar içine gömülür. Ne çok susmalar ,ne çok içten konuşmalar, ne çok dilini ısırıp içine ağlamalar var bu kitapta. Ne çok incitti bu kitap görünmez sandığımız, belki farkında olmadığımız yaralarımızı… Elim kitaba deydikçe acısını hissediyorum kayıp giden gözyaşları içinde.
Çocukluk travmalarını üç farklı zamandan anlatıyor kitap, Harriet! Ah Harriet :(
Güvensiz bağlanmalar, hiç olmayan anneler, öfkeli babalar, kayıplar…
Kendine has kurgusu ve anlatısıyla zamanda yol alan bir tren gibi Malma İstasyonu. Duygusal olarak güçsüz olmadığınız bir dönemde okuyunuz.
Ama şunu unutmayınız;
“ Yalnız değilsiniz. “