·264 syf.····Okunma: 03 Şubat 2026 22:24 Kafa yormayan, çerezlik bir kitap. Bir dinlenme kitabı oldu benim için. Eğer edebi derinlik arıyorsanız geri dönün, yanlış yoldasınız :)
İçinde alıntı da yaptığım -başkalarına ait- güzel sözler var ama kitabı tavsiye eder miyim? Hayır :)