Kırmızı Başlıklı Kız'ın rezil edilmiş versiyonu (spoilersız)
3/10
·450 syf.··
2026 6. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 03 Şubat 2026 18:08
Benim en sevdiğim tür net bir şekilde fantastik ve ben kötü bir fantastik kitap okuduğumda aşırı sinirleniyorum. Bu kitabın yazarını tutup böyle kollarından sarsmak istiyorum "sen 450 sayfa ne anlattın şimdi" diye. Kitabın konusu güzel, özetlemek gerekirse bir yabanorman var bu orman büyülü, içinde canavarları ve 5 tane kralı hapsetmiş, ormanın koruyucusu bir kurt var. Ormanın sınırındaki ülkeden de birkaç yüzyılda bir doğan ikinci kız çocukları bu 5 kral serbest kalsın diye ormana gönderiliyo, kurban veriliyo yani. Bizim ikinci kız çocuğu Red de ormana kurban veriliyo, sonra kurtla tanışıyo meğer bunca zaman dinlediği hikayelerin gerçekle alakası yokmuş, kralların ormana hapsolma hikayesi bambaşkaymış ve yüzyıllardır kötü olarak anlatılan Kurt da aslında kötü değilmiş. Neyse konu iyi ama 450 sayfa boyunca yemin ederim bir kez bile acaba bir sonraki sayfada ne var diye heyecan duymadım. Fantastik kitap dediğin 1000 sayfa da olsa kendini bana bir günde okutucak bakın uykusuz kalıcam ben onu bitirmek için, meraktan çatlıycam acaba sonraki sayfada noluyo diye. Hele de seri kitabıysa ikinci kitabı daha bir bitmeden sipariş edicem. Bana bu hissi asla yaşatmayan ölü bir kitaptı bu. Aşırı derecede betimleme ve durgunluk içeren bi kurgu. 450 sayfa boyunca bana ikinci kitabı merak ettiren tek bir olay olmadı. Hani kitap karakterlerini sokakta görsem dövücem o derece sinirlendim. Şükür ki yarım bırakmadım ve bitti ancak bırakın ikinci kitabı bir daha bu yazarın hiçbir kitabını almam. Ayrıca new york times çok satanıymış yersen. Ne okudular, ne anladılar da çok sattı acaba. Kurt Adına Hannah Whitten
Duygu ve Düşünce
Kurt AdınaHannah Whitten · Yabancı Yayınları · 202558 okunma
·
92 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.