8/10
·192 syf.··
2026 11. kitabı
Kitapların İyileştirme Gücü Kore edebiyatından okuduğum ikinci kitap .Yazarın daha önce Sade Bir Hayat kitabını okumuştum, bir yıl boyunca yazdığı kısa yazılardan oluşuyordu. Güzel bir kitaptı. Bu kitabı da deneme türünde kısa yazılardan oluşuyor, kitap okumak hakkında dikkatimizi nasıl toplarız, internetin bizi nasıl kitaptan uzaklaştırdığı gibi bir sürü bizlerinde yaşadığı şeyleri anlatmış. Yazarın okuma yolculuğu aslında üniversite yıllarında başlamış.Eğlence olarak başladığı okuma alışkanlığının aslında hayatını ayakta tutmasına yardımcı olduğunu fark eder Bir klasik okuduktan sonra başka bir klasiğe hemen başlamazmış yazarımız önce onu sindirmek istermiş. Okuduklarını yazarımızda unuturmuş bende unutuyorum tek değilmişim. Kitaplardan ve yazarlardan örneklerde vermekte. Kitap okuma alışkanlıklarını ve kitaplara dair hissettiklerini okuyacaksınız. Bir kaç alıntı bırakıyorum sizlere Acaba gitmeme gerek olmayan bir yolda mı ilerliyorum. - Yani insan hem yalnız kalmak istemez hem de yalnızlığı arzular. - Çıkış yolunu bilmediğimizde bu umutsuzluk giderek derinleşir.
Kitapların İyileştirme GücüHwang Bo-reum · Athica Yayınları · 2025517 okunma
·
35 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.