Ayşe Kulin
7.2/10 · 5,7bin okunma
·
12 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
irem
Gönderi Sahibi
Konusunu hatırladığım için 2.kez okumaya değer bir kitap olmadığını fark ettim.
irem
Gönderi Sahibi
Ben bir ara çok fazla ayşe kulin okuyordum özlemişim okuyayım dedim. Bu kitabın adı da hiç tanıdık gelmemişti alırken ama ben bunu daha önce okumuşum şimdi çok tanıdık bir paragrafını okuyunca fark ettim üpüzücü bir kitaptı. Kitap siparişlerim gelene kadar okumaya devam edeceğim.