·216 syf.··Beğendi
···Okunma: 04 Şubat 2026 21:09 Haluk hocamın okumadığım tek kitabi buydu uzun yıllar beklettim kitaplığımda dilini özlediğimi fark edince okumaya karar verdim.Günlük yaşantımızda ne kadarda çok psikolojik işkenceye maruz kalıyoruz bunu bir kez daha bize hatırlatıyor hocam.Okuması keyifli ve akıcı.İnanın çok bilgi verici bir kitap.
Eeee yeni kitaplar gelsin ama hocam.