·368 syf.····Okunma: 04 Şubat 2026 22:09 Baş karakter Feribe’nin aşk acısından kurtulmaya çalışmasını okuyoruz, kara mizahla başına gelenlerle dalga geçerek onun dilinden dinliyoruz başından geçenleri. Okuması kolay, dili oldukça akıcı bir kitaptı. Yazarın okuduğum ilk kitabı, çok övüldüğü için Ev kitabı ile beraber aldım ama aşırı da etkilendiğimi söyleyemem. Baş/orta kısmına kadar baya yüzeysel buldum hatta, yarıdan sonra olayların çözülmeye başladığı yerlerde daha akıcı ve güzeldi. Karakterlerin pek bir derinliği yok, iyi olan iyi, kötü olan kötü. Pek bir ters köşe de yok kitapta. Okuması akıcı/keyifli miydi? Evet. Bitince “vay be ne kitaptı!” dedim mi? Hayır.