·464 syf.··Beğendi
···Okunma: 12 Mayıs 2018 00:00 Yazarın kalemini severek okuyorum ve her yeni çıkan kitabı bir öncekinden daha iyi bir kurgu daha sürükleyici oluyor.
Kitabın ilk birkaç bölümü durağandı ama devamı tabiri caizse su gibi akıp gitti. Demir geçmişinde yaşadığı acıları, kayıpları öfkesinin ardına gizleyen yaralı bir adam iken; Hazan yaşadığı acıları, kayıpları kahkahalarının ardına gizleyen neşeli, hayat dolu bir kızdı. Geçmişin düğümleri çözüldükçe Demir ile Hazan’ın hayatının birbirine nasıl kördüğümle bağlı olduğunu da görüyoruz. Kitabın konusundan bahsedip spoiler vermemeye çalıştım. Sevgili yazarımızın kalemini hala okumayan varsa kesinlikle okumanızı öneririm.