10/10
·400 syf.··
Beğendi
·
2018 1. kitabı
Yazarın anlatımını çok sevdim. Çünkü gereksiz detaylara girmeden akıcı bir dille yazmış. Kurgu zaten çok başarılıydı. Klişe bir kitap gibi başkayıp beni bambaşka yerlere götürdü. Ters köşeler zaten bir sonraki bölüm ne olacak diye heyecanlandırıyor. İçinde aşk, romantizm,aksiyon,mizah.....kısacası ne ararsanız vardı. Bazı bölümlerde Handan karakterine çıldırsamda Yavuz Selim karakterine bayıldım. Yan karakterler çok eğlenceliydi. Kitapta tek hata editör hatalarıydı. Özellikle farklı zaman dilimlerinin yer verildiği kısımlarda şimdiki zaman ile geçmiş zamanı birbirine karıştırdığım olmadı değil hani. İtalik yzılsaydı böyle bir sıkıntı olmazdı. Son olarak, kitabın ilk olarak kapağı dikkatimi çekmişti. Hoş zaman geçirmek isteyenlere şiddetle tavsiye ederim
Deli MaviAslı Genç Gürışık · Parola Yayınları · 2018265 okunma
·
110 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.