·896 syf.····Okunma: 05 Şubat 2026 00:32 “İnsan doğası gereği kötüdür.” Argümanını destekler nitelikte bir dünya oluşturulmuş iyi bir bilimkurgu teması.Farklı bir türün duygularını okuyucuya geçirebilmek ve bunu anlamlandırmasını sağlamak yazarın kaleminin gücünü gösterir diye düşünüyorum.Fakat tüm bunlara rağmen ve birçok yoruma ters olarak bana göre bir bilimkurgu için sürükleyiciliği oldukça düşük.Tek bir eser olarak değil de ayrı ayrı üçleme olarak alacak olsaydım yüksek ihtimalle ilk kitaptan sonraki kitaplara elimi bile sürmezdim.