Kitapta gizem teması işlense de bu gizemin bir sonu yok. Kendini okutturuyor fakar kurgu çok basit kalmış tam bir kore filmi tadındaydı. Çeviri olduğu için de betimlemeler çok anlamlı gelmedi bana çok ikilemde kaldığım bir kitaptı sevmedim diyemeyeceğim lakin sevdim mi emin de değilim. Tüm bunların dışında kitap kore severlerin dikkatini çekebilir çok çerez gibi bir iki günde bitiyor okumak çok bişey kazandırmasa da hayal gücünüze destek oluyor en azından bir kitap okumuş oluyorsunuz.