·136 syf.····Okunma: 07 Şubat 2026 13:59 gizli savaş uzun zamandır okuduğum en iyi çizgi romandı belki de en iyisi. hikayenin çok gerçek olması zaten başındaki giriş de etkileyici böyle bi tema seçilmesi de. ben en çok hikayenin karanlığından etkilendim.konunun karanlığı çizimlerle desteklenmiş. ben çizimlere resmen AŞIK OLDUM o kadar güzeldi ki çok etkileyiciydi renklerin kullanımı sayfa düzenlemeleri çizgilerin dağınıklığı blurlu olması inanılmazdı bayıldı her sayfayı fotoğraf çekesim geldi. özellikle mavi tonlu savaş sahneleri gördüğüm en iyi çizgi roman sahnelerindendi. hikaye beni içine öyle bi aldı ki hemencicik bitirdim zaten sonu da çok güzeldi ve güzel bi kapanış olmuştu tam bir hikayeydi yani. Seçilmiş karakterlerde on numaraydı. Alın okuyun net önerimdir.