Puan vermedi·110 syf.·
3 günde okudu
·
Okunma: 07 Şubat 2026 16:51
·
2026 117. kitabı
Sigmund Freud
8/10 · 3.987 okunma
·
54 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Dilek
Gönderi Sahibi
Kitapla ilgili bir inceleme paylaşmak istiyorum; ancak bunun için biraz daha araştırma yapmak, kitabın çıkış noktasını anlamak ve belki de düşünürün diğer eserlerini de okumak gerektiğini düşünüyorum. Açıkçası kitabı elime aldığımda bazı endişelerim vardı. Psikolojiye, psikanalize ve sosyolojiye ineceğini; bu alanlardaki birçok kavrama hâkim olmadığım için okurken zorlanacağımı düşünmüştüm. Fakat tam aksi oldu. Belki çevirinin de payı vardır ama genel olarak Freud’un anlatımının, sanki bir çocuğa bir şeyi açıklar gibi sade ve yönlendirici olduğunu hissettim. Okuması ve anlaması kesinlikle kolay, bir o kadar da keyifli bir kitaptı. Kitabın değindiği konularla ilgili zaten birçok alıntı paylaştım; farklı açılardan ele aldığı noktalar da vardı elbette. Biraz daha kitap üzerine yoğunlaşıp kapsamlı bir inceleme paylaşmayı düşünüyorum. Şimdiden okuyacak herkese gönül rahatlığıyla öneririm.