Puan vermedi·320 syf.····Okunma: 08 Şubat 2026 02:20 İlk kitaba göre daha çok sevdiğimi fark ettim. Okurken beni sıkmadı ya da bunaltmadı ve ikilinin iletişimi başta sıkıntılı olsa da daha sonra yanlış anlaşılma düzeltilince tatlı bir hâl almaya başladı. Bu kitapta ilk kitapta olan RJ’in kız kardeşi Stevie ve takım arkadaşı Bishop’un ilişkisini görüyoruz. Bence çift gayet uyumluydu ve okurken bunu hissettim.
Yavaş bir ilerleyişi vardı fakat benim için sıkıntı değildi.
Serinin diğer kitaplarını da merak ediyorum ve üçüncü kitapta olan karakter bu kitapta arada birde olsa bahsedildiği için ilgimin arttığını söyleyebilirim