·184 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Şubat 2026 02:21 Zar zor o aylık biraz biriktirdiğim parayla 30 35 euroyla 3 kitabını aldım Feyyaz Yiğit'in. Dizisi o dönem zor zamanlarımda çok iyi gelmişti, kitabını bitirmek bugüne nasipmiş.
Çok iyi geliyor kitapları ne yalan söyleyeyim. Bu adamı seviyorum.