LeyLi ᥫ᭡.ִ
@Okurun_notdefteri
Takip Et
Çok sevdiğim bir şiir..
Amin Bani şarkısını Söyler .. O kadar hoş bir ses ve anlam vardır ki, gözlerinizi kapatıp yüreğinizin titremesine, tüylerinizin diken diken olmasına şahit olabilirsiniz..
Alıntı
18 beğeni
·
61 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap