Çok sevdiğim bir şiir..
Amin Bani şarkısını Söyler .. O kadar hoş bir ses ve anlam vardır ki, gözlerinizi kapatıp yüreğinizin titremesine, tüylerinizin diken diken olmasına şahit olabilirsiniz..
Alıntı
·
61 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.