Arden II #ışılışık
9/10
·384 syf.··
Beğendi
·
2026 38. kitabı
Arden II #ışılışık #artemisyayınları #okudumbitti #okuyucuyorumu :) Herkese selam :) #ışılışık'ın kaleminden yeni çıkan "Arden" serisinin ikinci kitabının yorumuyla karşısındayım :) Konu : "Vasilko’nun talimatıyla İstanbul’a gelen Arden’in yeni görev yeri bellidir: Beyaz Ev. PLAZA’nın sağladığı imkânlarla yeni bir eve ve ofise yerleşen Arden’in, Beyefendi’nin malikânesine yani Beyaz Ev’e girmesi için önünde yalnızca bir seçenek vardır: Eren… Hedeflerine odaklanmışken, bir yandan PLAZA’nın soruşturmalarıyla diğer yandan da Beyaz Ev’in merkezinde dönen karanlık olaylarla uğraşması gerekir. Evin sınırındaki ormanda bulunan insan uzuvları yüzünden İstanbul’daki yeni görevi tehlikeye giren Arden, olayları çözmeye çalışan Komiser Emris ve ekibiyle de mücadele etmek zorunda kalır. Ancak hiçbir plan, hiçbir eğitim, onu Eren’le yollarının kesişeceği ana hazırlamamıştır. Çünkü kalbini ona kaptıracağını hiç hesaba katmamıştır. Tüm bu karmaşada Arden’e yardım eli uzatan tek kişi ise Romanya’dan geçmişin gölgeleriyle birlikte gelen, çoktan mezarda olması gereken eski bir dosttur. Tünelden Önceki Beyaz Ev evrenine dair merak edilen birçok soru, bu kez Arden’in gözlerinden yanıt buluyor… Beyaz Ev’in kapıları bir kez daha açılıyor… Bu kez, içeri girmeye cesaretin var mı?" Yorum: Arden 'in bu görevinde ona en iyi yardımcısı Drogo oldu.:) Heyecanlı, gizemli ve çarpıcı sahnelerinle yüreğim hop oturdu hop kalktı sayelerinde ;) Ve Eren ile olan yakınlaşma sahneleri de etkiliyiciydi. :) Son sahne yine muhteşem ötesiydi.:) Üçüncü kitabı heyecanla bekliyor olacağım ;) Yazarın kalemine, yüreğine, emeklerine sağlık diyorum ve sizleri bu etkiliyici kitapla baş başa bırakıyorum efendim ;)Benden şimdilik bu kadar :) Hepinize keyifli okumalar ve bol kitaplı günler dilerim sevgili kitap kurdu dostlarım benim. :)
Arden - IIIşıl Işık · Artemis Yayınları · 2025116 okunma
·
22 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.