5/10
·128 syf.··
2026 6. kitabı
·
24 saatte okudu
·
Okunma: 14 Ocak 2026 23:23
Kendi dönemi içinde değerlendirdiğimde kötü bir kitap olduğunu düşünmüyorum. Hatta zamanına göre ortalama üstü, okunabilir bir eser. Ama bugünden baktığımda “vay be” dedirten, şaşırtan ya da çok etkileyen bir tarafı olmadı. Gotik atmosfer bekliyordum belki ama okurken o hissi pek alamadım. Daha çok herhangi bir yabancı klasik okuyormuşum gibiydi. Beklentisiz okudum zaten; vampir teması ve dönemi düşününce çok büyük bir şey beklemiyordum ama yine de içime tam olarak oturmadı. Artısı şu: sıkmadı, akıcıydı, okurken keyif aldım. Ama vampir ve gotik türünü çok seven okurlar için yeterince güçlü ve karanlık olduğunu da düşünmüyorum. Klasik diye okunur mu? Okunur. Ama özel bir yere koyar mıyım? Sanmam.
CarmillaSheridan Le Fanu · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 20186,4bin okunma
·
39 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.