·208 syf.··Beğendi
···Okunma: 09 Şubat 2026 00:41 Tabiki her kayıp herkes için farklıdır. Fakat bir kimsenin BABA kaybını bukadar özel olarak kaleme alabilmesini aklım almıyor. Böylesine büyük bir yarayı, kaybı bırakın yazmak, birisine anlatmak ya da kendi içinde düşünmek bile... Böylesine içten bir anlatım olabileceğini kitaba başlarken tahmin bile etmemiştim. Gözyaşlarınızı serbest bırakın ve sadece duyguya ve yaşanmışlıklara ortak olun.