·336 syf.····Okunma: 09 Şubat 2026 13:43 Hiç hiç sevemedim ilk kitaptan sonra beklentim çok yüksek bir şekilde geldim okudum beklentim bu kadar yüksek olmasaydı belki daha normal karşılayabilirdim ama yüksekti ve resmen yere çakıldı asla beklemiyordum bu kadar sıkıcı olmasını bir anda girdik olayların içine zaten o da ayrı bağlayamadı beni bitsin diye boş tüm olayları atlayarak okudum
Diğer kitapları okumadan da okunabilecek bir kitaptır ama önermem ilk önce ilk kitabı okumanız evreni ve kişileri daha iyi kavramını sağlayacaktır