6/10
·208 syf.··
2026 7. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 14 Ocak 2026 23:23
Nereden başlayacağımı konuya nasıl gireceğimi bilmiyorum çünkü okurken çok zorlandım... Kitabı okurken sürekli şunu düşündüm: Bu kitap bana bir şey anlatmaya çalışıyor. ° Savaş var evet ama ben daha çok insanların ne kadar yorulduğunu, ne kadar kırıldığını hissettim. Ayşe karakteri özellikle… Çok güçlü böyle dimdik duran bir güç değil, mecbur kalınmış bir güç gibi. Okurken bazı yerlerde durup kitabı kapattım. Çünkü ağır geldi. Duygusal olarak. Her şey çok gerçek, çok sert. Kimseye torpil geçilmiyor. Acı varsa acı, kayıp varsa kayıp. Kitapta süslü cümleler yok. Açıkçası çok akıcı bir kitap diyemem. Ama zaten böyle bir konunun akıp gitmesini de beklemedim. Yavaş yavaş, sindire sindire okunması gereken bir kitap. Herkese önerir miyim? Sanmıyorum. Ama Milli Mücadele dönemini hissetmek isteyen, o ruhu anlamak isteyen biri için önemli bir kitap.
Ateşten GömlekHalide Edib Adıvar · Can Yayınları · 202030,3bin okunma
·
25 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.