6/10
·144 syf.··
2026 2. kitabı
Sosyal medyada görüp ismiyle oldukça dikkatimi çekmişti kitap. Kore edebiyatıyla tanışmama da vesile oldu. Kitap, yazarın kendi iç dünyasıyla yüzleştiği denemelerden ve psikiyatristiyle gerçekleştirdiği diyaloglardan oluşuyor. Bazı platformlarda 'kişisel gelişim' olarak etiketlendiğini görsem de bence bu tanımlama kitaba uymuyor. ​Klasik bir olay örgüsü aramayan, insan psikolojisinin derinliklerini ve samimi diyalogları okumayı sevenlerin ilgisini çekecektir. Kitabı okurken yeni şeyler öğrenmekten ziyade; 'Yalnız değilmişim, ben de tam olarak böyle hissetmiştim' diyorsunuz. Basit ve akıcı üslubuyla okuru yormayan, içsel bir yolculuk hikayesi.
Duygu ve Düşünce
Ölmek İstiyorum ama Tteokbokki de Yemek İstiyorumBaek Sehee · Nova Kitap · 20248,6bin okunma
·
26 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.