Puan vermedi·440 syf.··Beğendi
· Kitap ben duygusal olarak çok fazla etkiledi. İlk başlarda yaşanan toksik bir ilişkinin boşa harcadığı/ziyan ettiği bir kadın yaşamı gibi düşünürken aslında annesiyle olan problem, annesinin annesiyle olan problemleri, anneannaesinin annesiyle yaşadığı hayat ve yaşamaya çalıştıkları farklı bir hayat düşüncesi kitabı bitirirken tokat gibi çarpıyordu. Anne- kız ilişkisini tüm yönleriyle ele alan 'kadın' ve 'kadınlık' terimlerinin toplumsal ve dönemsel olarak yansıtıldığı müthiş bir roman.