Yazarı yazarla beraber yaşadığım bir kitaptı, yazarın acısını, hislerini, yasını her satırda hissedip o dünyaya ışınlanıyorsunuz. Anlatım çok yalın, yormayan bir dil ve bir erkeğin babasını kaybedişi sırasındaki acizliği, sorgulamaları, özlemleri, keşkeleri gibi daha bir çok şeyi ve duyguyu hissediyorsunuz. Bu kitap beni yazarın diğer kitaplarıyla tanıştırdı.