8/10
·286 syf.··
2026 49. kitabı
·
14 saatte okudu
·
Okunma: 11 Şubat 2026 19:54
Masalımsı ve karanlık bir kitapdı. Çevirisi güzel olmuş, cümlelerini sevdiğim bir kitap oldu. Hikayesine geldikde ise çerezlik olarak adlandırabilirim. Beni yormadı, şaşırtmadı, arada bazı boşlukları da oldu. Sanki yarıda bırakılmış, bazı olaylar tam aydınlatılmadan bitti. Kitap bittikden sonra aklıma sadece bir soru geldi"Yani?" Kitabın sonu çok ambivalent (ikircikli) bittiği için zihnimde netleşmedi.
Pan’ın LabirentiGuillermo del Toro · Epsilon Yayınları · 2021562 okunma
·
33 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.