·208 syf.····Okunma: 12 Şubat 2026 20:45 En yakının ölümünü beklemek ,gözünün önünde eriyişini görmek ve eskiden yaşanılanlar ve yaşanılmayacaklar için duyulan üzüntü.Kitap evinde bir kayıp yaşayanların muhakkak hissettikleri yerlere dokunacak.Yeniden hayata adapte olmak,dolaptaki kıyafetleri , yastığı,giydiği terlik ,ektiği güller,meyve ağaçları...her şey sen unutmak istesen de yüzünde ruhunda buruk bir acı bırakacak.Bir an kendini iyi hissedeceksin sonra dönüp arkanda mandalina göreceksin ve kafana dank edecek.Ne severdi diyeceksin. Eliyle diktiği güller onun olmadığı bir baharda açacak.sen bileceksin bunu ama yıllar geçecek torunlar hiç umursamayacak.Bir çırpıda okuduğum ve içinde hissettiğim güzel cümleler ve ifadelerin yer aldığı bir kitap.Cok dramatik bulanların muhakkak yaşadıkları hislerle eslesiyordur.Bunun için bu süreci yaşamak, gözlemlemek ve belki de yasamaktan korku duymak gerekir.