Bu çağdan etimle kemiğimle nefret ettim…
10/10
·376 syf.··
Beğendi
·
2026 1. kitabı
Çok severek okudum ve soluksuz bitirdim. Böyle bir döneme denk gelerek okumuş olmam tevafuktu muhtemel. Şiddetle tavsiye ederim. Son olarak küçük bir alıntı yapmak isterim. “Ölüm, ey cemaat, ölüm en değişmez hakikatimiz ve değişmez kaderimizdir bizim!” “Kaçışı olmayan ve kurtuluşu bulunmayan süreçtir o. Başa gelecek , bir kez ve tek başına… Belki çok uzak, belki çok yakın. Ne vefasız geçmiş yetişir imdada; ne gelecekten umut kalır. İlahi adalet ölümle başlar ve ölümde eşitlenir herkes. Fakir mi zengin mi ; sultan mı ya kul mu; kadın ya erkek mi ; yaşlı mı genç mi?!. Unutmayalım, bütün çeşmeler ölüme susayanlar içindir…”
Alıntı
Azdahakİskender Pala · Kapı Yayınları · 20253,616 okunma
·
20 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.