·408 syf.··Beğendi
···Okunma: 11 Şubat 2026 23:42 Selamlar! Bugün size şahane bir kitaptan bahsedeceğim gerçekten harika bir kitap. Şiddetle tavsiye ederim. Yazarın dili anlatımı o kadar iyiki. Onlarca kitabı olan usta bir kalem sandım ama ilk ve tek kitabıymış. İlk kitabını bu kadar iyi yazdıysa sonraki yazacaklarını düşünemiyorum. İnşallah bir çok kitap yazar bizde keyifle okuyoruz kalemi daim olsun inşallah bu kitabında okuru bol olsun.
Gelelim kitabın konusuna. Kitap bir renkarnasyon kitabı.. karakter 10 farklı hayatta doğuyor yaşıyor ölüyor. Birbirinden çok başka hayatlar. Papatya oluyor panda oluyor kraliçe oluyor matbaacı oluyor fabrika işçisi oluyor devlet başkanı oluyor vs. Her bir karakterde başka bir içsel yolculuğa çıkıyorsunuz. Her bir hikayede hayatı başka başka yönleri ile sorguluyorsunuz. Genelde aile metaforu işlenmiş ebeveyn çocuk ilişkisi ve bu ilişkilerin hayata yansıması ele alınmış. Kitap hem edebi hem felsefik hem psikolojik olarak işlenmiş. Yazarın derin psikolojik bilgisi ve edebi yeteneği olduğu kesin. Kitabı ne kadar övsem az kalıyor gibi hissediyorum. Bir çok sayfada kendimi buldum sizinde bu kitapta bir yerlerde kendinizi bulacağınıza eminim. Mutlaka ama mutlaka okuyun asla pişman olmazsınız. Hiç birimiz onluk hayatlar yaşamıyoruz hemizin eksikleri yanlışları var Tekabülden tekabüle hatalar yanlışlar eksikler illaki oluyor çünkü insanız kusursuz değiliz. Ama bu kitap on onluk kusursuz bir kitap.