·370 syf.····Okunma: 13 Şubat 2026 15:44 bu kitaba karşı inanılmaz bir önyargım vardı yalan söylemeyeceğim. Zamanında, 2-3 yıl önce falan, okumaya çalışmıştım ve belki o zamanki ingilizce seviyemden ötürü belki de okurkenki modumdan ötürü beğenmeyip yarım bırakmıştım. yine ve yeniden tiktok tayfasını zorbalaması ile tekrar bir şans vermek istedim. Epey akıcı bir kitaptı aslında başına oturunca 2 günde bitiriverdim ilk okuduğumda neyden etkilenip bıraktım onu anlayamadım ama. Dürüst olmak gerekirse ölüp bitmedim kitaba evet konusu çok güzeldi, akıcıydı da ama biraz ortalama kaldı benim için ilk okuduğumda bitirseydim belki daha fazla sevebilirdim çünkü şimdi okuduğum ve cidden güzel kitapların gölgesinde kaldı gibi oldu. bir de fazlaca booktokta takılmanın getirisi olarak o çok meşhur line’ları falan biliyordum o yüzden bazı yerlerin sürpriz etkisi de geçmedi bana çok. Jude’u bir ana karakter olarak sevdim kafası basan biri ama güvenecek kimsesi olmaması, o aile dinamikleri, özellikle ikizi ile olan o zattiri zort ilişkisi falan beni tetikledi. Cardanla olan ilişkileri çok fazla enemies to lovers diye satıldığı için bu kitabı komple enemies olarak bitirmelerini bekledim biraz sonda öyle oldu gibi de ama o son bölümlerdeki kiss’e hiç gerek yoktu bence siz ne dersiniz bilemem tabi. Bir de sonda Jude’un yaptığı plan biraz fazla kolay oldu gibi geldi bana daha kompleks olabilir miyid? belki ama yine de yedim bir şekilde. onun dışında sondaki plottwist fena değildi çünkü şimdi ne olacak çok kestiremiyorum. Açıkçası 2. kitabı merak ediyor muyum? evet peki okuyacak mıyım? çok büyük ihitmalle evet. ne zaman okurum bilemiyorum ama araya çok vakit girsin de istemiyorum. şimdili sadece serinin devamının çok daha iyi olduğunu duymaya ihtiyacım var.