·166 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Şubat 2026 16:43 Yaaa Hüseyin Rahmi! Sen ne büyük kalemsin! Hayatımda okuduğum en tatlış kitaplardan biri. Kah sinirlendim kah tebessüm ettim kah kahkahayı kopardım. Normal şartlarda çok sinir olacağım betimlemeler varken yazıldığı dönem koşulları içerisinde değerlendirince anlayış gösteriliyor. Toplumsal gerçekliği böylesine alaya alarak, dahice yazan bir yazar! İyi ki bizden çıkmışsın! OKUYUNUZ-OKUTUNUZ!