1/10
·144 syf.··
2026 8. kitabı
·
5 saatte okudu
·
Okunma: 13 Şubat 2026 16:57
Kitabı bitirdim. Bu ne Allah aşkına? Yani inançsız bir insan laikliği savunup kötülük peşinde de bir tek iman sahipleri mi dünya iyisi? Sırlar dünyasından hiçbir farkı olmayan bu kitap asla benim fikirlerimle örtüşmüyor. Allah inancı olmayanları çok kötü gösterip iftiracı ve çirkinliklerle ifade edip inanç sahiplerini mağdur ve çok daha iyi niyetli göstermiş. Herkesin düşüncesi inancı kendinedir. Ve inançsız bir insanı özellikle laikliği savunduğunu belirterek direkt olarak kötü, pis düşünceli bir birey gibi tasvir etmek hiç hoş bir şey değil. Hiç ama hiç beğenmedim. Bir daha da kitaplarını okumayı düşünmüyorum. Laiklik üzerine bu kadar açıkça bir saldırı olacağını hiç düşünmemiştim. Vaktime yazık...
Kapına GeldimHalit Ertuğrul · Nesil Yayınları · 2020350 okunma
·
25 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.