Bu akşam birkaç ay sonra 2. defa okudum. Daha iyi anladım. O hayatı , anlamı , insanın tutkularını sorgulayan Marai uzmanlığını. İnsanın yıllar boyunca bir karşılaşmayı beklemesini. Bunun için yaşamasını. 41 yıl sonra anlayacağını bazı şeyleri.
İnsanın en önemli sorulara cevabının en sonunda kendi hayatı , kendi yaşamı olduğunu..