Lise zamanından beri gördüğüm bir seriydi ama pahalı diye almamıştım. Şimdi kindle da tekrar kitap okumaya başladığım için oradan okudum. 25 yaşında biri olarak esas karakteri kardeşim olarak görüyorum ama hikaye nasıl devam edicek merak ediyorum. Ben bu çiftin esas erkeğini hep aaron olarak görmüştüm ama burada baya kötü birine benziyor. Aşk üçgeninden hiiç hoşlanmam ama ileri kitaplarda düzelicek umuduyla okuyacağım devam kitaplarını.