İncelemeye başlamayı çok erteledim ama hala nereden başlayacağımı bilmiyorum. Öncelikle beklentimin üstünde bir kitaptı bitirmem bir ayımı aldı. Uzun zamandır elimde olsa da başlamayı geciktiriyordum, kitabın uzunluğu olmasa da ilk iki kitaptan aşinayım tüm sayfaları dolu dolu yani okumak için kafanın boş olması lazım. Kitabın başlangıç zamanı ilk iki kitabın başlangıcıyla aynı sayılır yani aynı zamanda ilk iki kitaptaki olayları başka bir gözle okuyabiliyoruz, etki eden karakterleri de görüyoruz. Aynı anda üç krallığı takip edip, entrikalarla olayları okumak düşündüğümden daha da yorucuydu ama keyifliydi. Zarrah ve Keris ikilisini çok sevdim hele Kerris özenle yazıldığı belli olan bir karakter. Zarrah ise seveceğimi pek düşünmediğim buna rağmen kendini sevdiren bir karakter oldu. Kitapta Lara ve Aren tahminimden daha fazla yer aldı sonlara doğru bu sıkıcılaşsa da fena değildi kaldı ki ilk ikiyi bitirip baya bekledikten sonra buna başladım belki sıcağı sıcağına başlasaydım daha çok sevebilirdim. Köprü Krallığı’nı sevenler için gerçekten güzel bir devam kitabı olmuş tek sıkıntı ne kadar keyif alırsanız alın sizi reading slump dönemine sokabilir çünkü kendi türünde farklı bir yeri olması lazım 650 sayfanın hepsi de dolu dolu geçti bana göre. İncelememi yazarken bile yoruldum kitabı sevsem bile dördüncü kitap için biraz daha bekleyeceğim seriyi sevdiyseniz kesinlikle devam etmenizi öneririm.