·616 syf.··Beğendi
···Okunma: 15 Şubat 2026 10:39 Fransanın gerçekçiliğin babası olarak bilinen yazarı Stendhal'ın çok beğendiğim bir eseri. Okurken elimden hiç bırakmak istemedim. Oldukça ilgi çekici bir hayat hikayesi, ben çok beğendim.
Lakin okuduğum kitap 1992 basımı morpa yayınevi basımı ve galiba kitabı cilt cilt ayırmışlar. Çünkü hikaye yarım kaldı. Bu biraz üzse de kitabın gerisini bulup okumak isterim.