Bitti…
Güvendiğim sayılı derneklerden biri ile geldim size… UCIM.. Saadet Öğretmen Çocuk İstismarı ile Mücadele Derneği…
4 yıl önce kendilerine dahil oldum ve düzenli bağışçıları olmaktan ve bu iyilik hareketi içinde bulunmaktan gurur duyuyorum. Bu kitapta da 4 yaş ve üzeri çocuklara çok basit bir dil ile güvenlik ağı,kişisel alan,iyi-kötü sır anlatılmış.
Çocuklar vatandır. Okuyun okutun efendim…