Bemoç

@bmc58
10/10
·200 syf.··
Beğendi
·
2026 7. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 07 Şubat 2026 16:03
𝕂𝕚𝕥𝕒𝕡 𝕐𝕠𝕣𝕦𝕞𝕦 Yine elimden düşürmediğim, bitmesini hiç istemediğim bir kitaptı serinin 3.kitabı ' Derviş Kelamı.' Derviş Dedenin o naif sohbetine, verdiği nasihatlere, paylaştığı kıssalara kulak verip heybeme çok şey kattığım bir okuma oldu.Yusuf Ali ve Hüma' nın acı dolu geçmişine ve kavuşmalarına tanık olup içim cız ederek okudum yaşadıkları derin hüznü.Derviş Dedenin bıraktığı ses kaydı ve mektuptan Zeynep' in payına düşenleri okumak çok güzeldi. Karakterlerin birbirine bağlanan hayatları ve geçişler çok güzeldi.Severek okudum, yürekten tavsiyemdir.
Derviş KelamıFunda Uçuk Er · Hayykitap · 20221,496 okunma
·
13 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.