Puan vermedi·328 syf.··
2026 16. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 15 Şubat 2026 18:10
Hep mutlu bir son bekleyerek okudum sanırım ama olmadı. Aslında anne kız ilişkisi çoğu zaman bizde de aynı ama biz ayrılamıyoruz. İdare ediyoruz, üstünü örtüyoruz, dişimizi sıkıyoruz ama konuşmuyoruz, ilişkimizi bitirmiyoruz. Hangisi iyi bilmiyorum ama bu kitaba da üzüldüm ben.
Annem Öldü müVigdis Hjorth · Siren Yayınları · 20251,825 okunma
·
15 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.