Tam anlamıyla bir İnci Aral kitabı. Daha önce yazarın birkaç kitabını daha okudum. Genel hatlarıyla birbiriyle benzerlikleri olan türden şeyler yazıyor. Bu romanınında da değişmemiş, açıkçası dilini biraz karmaşık buldum. Bu da kitabın biraz ağır ilerlemesine neden oluyor. Kitabın yarısına kadar okumayı bırakmakla bırakmamak arasında gidip geldim. Devam ettim, yarısından sonra biraz daha içine alıyor öyküsü. Çok fazla iç görü ve hesaplaşma olduğu için sıkılabilirsiniz. Yine de kötü diyeceğim bir roman değil. Kararı size bırakıyorum bu yazdıklarım doğrultusunda.