Puan vermedi·1064 syf.····Okunma: 15 Şubat 2026 23:05 Okuduğum klasiklerden oldukça farklı, okuması cok keyifli bir kitap. Kitabin ön sözleri merakımı kamçıladi, kendisi de ayrı bir tat verdi. 300 yıl öncesi için özel bir anlatıma sahip. Yine zamaninda yasaklanmış yerden yere vurulmuş bir kitap. Zevkle okudum. Her bölümün başında dönemin sorunlarina değindiği denemeleri mevcut.Kitabin bir yerinde asla tanimayacagi okurlarina seslenmis hatta. Aramizda bir köprü hissettim o anda.Ne sihirli şey bu edebiyat...