·324 syf.····Okunma: 16 Şubat 2026 12:27 Abdülhamit tarafından hem bakıp hem de olayları objektif şekilde almasını sevdim kitabın ve ayrıca yazım dili sadeliği sanki tarihi bir şey değil de roman okuyorsunuz hissini veriyordu.
Diktatörlükle yönetilen her ülkede diktatör olan kişi elindeki gücü daha demokratik tarafa çekmek için kullanmaz aksine baskısını artırır.Kendi operayla,sanatla ilgilenir,Avrupa'yı beğenir,sanata meraklıdır ama bu imkanları kendine saklar.
Abdülhamit de her ne kadar dolu bir insan olsa da kendisi 33 senelik bir istibdat döneminde halkını çok zor durumda bırakmıştır.